Friday, November 28, 2008

TAg dari MIIM

Dapat homework dari kawan alam maya yang jauh nun kat tempat orang..excited tul nak jawab tag nih!

1) Do you think you're hot?
Errr...hot ker, tak hot ker...kena tanya en.middy la...wakakakaka...

2) upload ur favourite picture of u.




3)Why do you like that picture?
Apa yang lebih membahagiakan hati seorang ibu, kalau bukan anak-anaknya...?

4)When was the last time you ate pizza?
Ishk tak ingatlaa...sebelum puasa hari tu..kalau tak salah..makan kat pizza hut jusco equine

5)The last song you listened to?
Bubbly la...colbie calliat

6)What are you doing right now besides this?
Tadi tengah buat surat...seperti biasa tangan akukan suka merayau g klik kat blog kengkawan...hah tak pasal-pasal kan dah kena tag...Tapi tak perr...sekurang-kurang nya aku tau...aku ada kawannnn...Thanks MIIM...

7)What name would you prefer besides yours?
HAnIDA, HamiSya, IdaHam.....
Nama aku dan hubby yang aku dah kongsikan kepada anak-anak...sebagai tanda kasih, dan ingatan bahawa kami sentiasa bersama mereka walau dimana sahaja...

utk meneruskan ikatan kita di alam maya hini aku panjangkan award nie kepada:-

1) sub
2) minna minna
3) zulie
4) myazara
5) kak ann

8)Who is number 1?

Kawan masa di Vokay dulu...bila teringat dia banyak benda yang boleh buat aku ketawa...wakakaka...

9)Number 3 is having a relationship with?
My ex ketua kelas...hihihi!

10)Say something about number 5?
Seriously, masa kat sekolah dulu aku tengok kak an ni tak macam budak tingkatan lima...a.k.a nampak lebih matang la gitu...orangnya pun lembut jerr tambah dengan rambutnya yang panjang tuu...tul2 gadis melayu lah!

11)How about number 4?
Kalau lumba lari dengan kura-kura...mesti kura-kura menang tau! Inilah kawan aku yang paling lemah lembut pernah aku jumpa...

12)Who is number 2?
Maya...dia pun kena tag ni juga...



Untuk nama2 kt atas nie, jangan buat2 tak paham bahasa plak yerr....aku pulak nak tag korang!..

2 comments:

MalayConfinementLady said...

jauh gi dating sampai ke bangi...
dulu kitorg pun sllu gi soho nih.

beloved said...

ooo yer kerr? gi bangi tu bukan apa...area kita tu mana lagi nak gi? Kalau ke puchong, kedai cina banyak lah..