Friday, November 28, 2008

Dating

mama : Dating malam ni nak tak? Papa pilih nak mkn kat ner. Mama belanja.

papa : Dah gaji la tu. Kete x siap arini

mama : A'ah mama dah gaji hari selasa lg. Kete tak siap, tak kan papa tak blk kot? kita kuar naik gajah la. Nak tak?

papa : Ok saje

mama : Set! Tp ingat...papa yang pilih tempat ok! Jumpa nanti. Love u yang...

papa : Luv u too

Sesekali ajak hubby dating apa salahnya...

On the way balik rumah,en.middy call cakap dia lapar,maklumlah hujan-hujan ni perut tu macam dah terbiasa jerr asyik minta diisi... nak buat makanan en.middy tak pandai...so aku cakap, "tak perlah..kalau mama nampak ada orang jual kuih, nanti mama belilah..kalau tak ada nanti mama buat makanan.." en.middy kul 5.30 dah sampai rumah. Kawannya yang hantar. Hari ni ngan besok patah kaki la laki aku ni, pasal kereta aku hantar g repair, so aku gi keje naik gajah en.middy..kereta hari ni siap la kot..

So semalam sebelum sampai rumah singgah jap kat kedai runcit beli udang, ngan kucai planning nak buat cucur udang...dah masuk dalam kete,pastu terpikir pulak, jap lagi nak dating..kang terkenyang la pulak..beli la roti ngan planta.Roti bakar tak kenyang sangat kut?..(dalam hati)kuar balik, masuk kedai cari roti ngan planta pulak.
Sampai rumah dekat kul 7.30 petang hujan kan main lebat lagi..

Masuk jer rumah ,tengok en.middy tengah layan cerita lama. Tengah busan la tuu..

"papa nak makan cucur udang kerr roti bakar?"
"hujan-hujan ni, cucur udang la.."

Ok la bos dah cakap cucur udang, so cucur udang lah yang harus aku buat...
( kali ni tak ambik gambar...lupa laa..)

Seperti yang dijangka...kami kekenyangan...Alhamdulillah..
Lepas makan, rehat jap..buat apa yang patut...

Layan en.middy main game jepun yang aku tunjuk dlm n3 hari tu...tup-tup tengok jam dah kul 11.00 pm..

Terus en.middy suruh aku siap..JOM!



Tengah tunggu en.middy siap..seperti biasa lah..ambik gambar dulu..

En. middy bawak aku makan kat restoran SOHO SEAFOOD kat Bangi...

Makanan yang kami order...

Alhamdulillah sekali lagi....kenyang. Masakan yang aku order ni sedap..cuma en.middy cakap mahal sikit kot...entahla..aku rasa ok jerr harganya..( semuanya 31.50...mahal ker?)

Kalaupun mahal..takperlah...sekali sekala...apa la sangat.....

2 comments:

ina's said...

servis dia lembap x??aku gi aritu lembap gilos

beloved said...

selagi aku tak suruh tokei kedai tu yang makan makanan aku, kira ok lagi la tu...lagi satu kat situ ada free wi fi, so aku leka tgk blog sebab tu tak perasan sangat kalau lambat pun...