Monday, November 10, 2008

Miracle From Beijing

Anak Lelaki ker Perempuan?

Pagi ni bukak email di Microsoft Outlook. Dah lama tak check...masa check satu-satu email yang kebanyakkanya pasal kerja, ada satu email datangnya dari jauh _ UK.

Aku punya jurutera yang sedang futher study untuk PhD ada hantar something yang agak intresting jugak. Maybe boleh kita kongsikan bersama dan cuba check dengan kehamilan yang lepas-lepas. So far anak aku dah tiga orang, bila recheck dgn carta ni, semuanya betul.

Mungkin juga kebetulan...

Kepada yang rancang-rancang nak pregnant lagi or baru nak buat orang baru, boleh la try tgk carta ni. Tapi jangan la pulak mengharap....sebab kita merancang, tuhan yang tentukan...

Lagi satu, anak perempuan ker..lelakii kerr...semuanya sama jerr

Cuma carta ni boleh kita gunakan sebagai satu usaha bagi mereka-mereka yang dah ada ramai anak, tapi cuma satu jantina jerr...boleh la tgk2. Bila ada lelaki dan perempuan, mungkin lebih meriah!!! Betul tak?

( gambar ni tak berapa nak nampak. Mungkin kena copy paste kat tempat lain, baru boleh besarkan. )
Penjelasan :-
- Anda dapat memilih jenis kelamin anak L ( laki-laki ) atau P ( Perempuan ) dengan mengikuti lebel di atas.

- Usia calon ibu antara 18 hingga 45 tahun, sedangkan bulan menunjukkan bulan permulaan kehamilan ibu dan bukannya bulan kelahiran anak.

- Jadual di atas diambil oleh ilmuan dari makam kerajaan dekat Beijing, RRC. Naskah asli terkubur selama 700 tahun sekarang disimpan oleh institut Ilmu Pengetahuan Beijing.

- Ketepatan jadual ini telah dibuktikan pada ribuan orang dan dipercayai 99% tepat.

- Contoh : Usia calon ibu = 27 tahun dan calon bayi terkonsepsi ( bulan pertama kehamilan) pada bulan Januari, maka bayi yang lahir kemungkinan besar adalah perempuan....



No comments: