Friday, November 7, 2008

Hancuss lagi...

Pagi ni aku punch kul 8.30 min 59 saat....sesaat jew lagi punch card aku merah lagi..fuhh..hongeh aku naik tangga. Nasib baik berbaloi.

Sampai jew dalam ofis, aku terus jew ajak enggineer aku gi sarap. Dari dalam kereta tadi aku dok teringin sangat nak makan tosei. Terbayang-bayang kelebaran, kenipisan dan kerangupan serta ala-ala kemasamamnya tuu..perrghh Lagipun kan ker aku tengah diet skarag nih...kira ok kan kalau makan tosei?

Tapi hampeh nyer nafsu makan!!!

Masa masuk kedai mamak tu..lalu la pulak kat sebelah kuali dia, time tu dia tengah goreng roti sardin la pulok...sungguh menyelerakan...terserlah kegaringan dan keharuman sardin tadi, so korang pikior2 la sendiri apa jadi dengan tosei aku tadi???Wakakakakaka.......diet la konon.

Tapi ok per...( cover lagi nih ) aku dapat habiskan separuh jew...itu pun berpeluh2 dan nak terbelahak pun ada. Punya la seksa nak habiskan roti tu...maklumlah perut ni dah tak biasa makan banyak, so....separuh lagi bagi kat mamak tu balik.

Berat nyerrr dugaan berdiet nih!! Hancusss lagi...

No comments: