Tuesday, November 25, 2008

TAG dari MAYA

Biasalaa..tengah ada masa ni, buat la tag Maya kecit dulu...

A - Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng-tag dia.

MAYA ni....

1. Pernah duduk satu dorm ngan aku.

2. Pernah ada secret admire yang sama ngan aku. Tapi maya tak tau kot...( So, SUB...simpan rahsia sampai mati key!)

3. Baik hati

4. Penyedih orangnya ( mudah menangis )

5. Tapi tetap Happy go lucky

6. Bakal muda sentiasa sebab maya ni kecit jer orangnya...

7. Prihatin ngan kengkawan

8. Aku ada simpan lagi gambar dia ngan pakwe dia masa kat sekolah dulu

9. Paling kecit diantara kami. Kami panggil dia Maya Kecik sebab dulu kat hostel ada sorang lagi Maya. Tapi Maya tu kami panggil Maya Besar.( mesti korang terbayang muka maya besar tukan? Kwang..kwang..kwang...Sub! jangan ketawa key! )

10. Paling tak leh lupa, masa kat asrama maya ni lemah semangat...so senang sangat kena kacau. Sekarang dah ada hero, mesti tak kena kacau lagikan?

( P/S : Maya sorry key kalau ada yang tak berkenan kat hati...ikhlas ni )

B - Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. about yourself

1. Berusia 28 tahun, ketinggian 159cm, berat 72 kg, berkahwin dengan lelaki bernama Hamiddy bin Muhamad pada 24.04.04, setakat ini dikurniakan 3 orang cahaya mata 2 puteri dan seorang putera.

2. Seorang yang panas baran dan aku lah mama yang paling tak sporting...tapi aku juga senang sejuk dan mudah sangat nak ketawa. Dan yang sebenarnya aku juga senang sangat nak menangis.

3. En. Middy kata aku cantik anak2 pun cakap aku cantik ( tapi masa aku siap-siap nak gi jalan laa...dua puteries aku tu memang kuat bodek)

4. Sejahat-jahat manusia, mesti ada sedikit kebaikan...sebaik-baik manusia pun pasti terkhilaf juga

5. Sangat sayang keluarga dan kawan-kawan

6. Balik kerja terus tuju dapur masak n kemas rumah. No lepak2. Sebab tu anak aku kurang kasih sayang..hehehee

7. Suka masak

8. Suka makan

9. Ada hati nak kurus

10. Last sekali benda yang aku paling tak suka tentang diri aku ialah...aku tak boleh pegang duit atau tau dalam bank ada duit...tetiba jer ada benda nak dibelinya...
BILA LAH NAK KAYA...BOLEH BUKA SHOPPING COMPLEX..BUAT RUMAH SEKALI DALAM TU..

TAG ni habis sampai disini ajerr...tidak dipanjangkan kepada sesiapa pun.

5 comments:

min minna said...

x menahan aku baca; nak nangih pun ada gak; malu lg ada; sapa laa secret admire tu yer; aku ni mengalami masalah kelupaan yg memanjang musim; wakaka; g 1; kita punya 1 sikap yg sama : BOROS kan..hahahaha

ina's said...

aku ku zip mulut ini...

beloved said...

maya_biarlah secret admirer tu tetap menjadi secret.Wakakaka....

beloved said...

sub_tu yang aku sayang kat kau sub!

min minna said...

korang; masa tuk aku mengenang secret admire tu dah lama berlalu..wakakakka