Thursday, November 6, 2008

Penambaikan Blog

Siapa lagi aku nak contact kalau bukan cikgu Sub...thanks sub, ajar aku sesuatu hari ini. So muka blog aku pun dah nampak bersepah sikit. Tak la bersih jew...nampak sangat macam budak baru belajar...cuma aku tak dapat lagi background yang memikat hati..pergi kat pyzam, memang banyak yang berkenan, tapi bila aku preview, kebanyakan gambar aku dalam blog jadi blur...so tak jadilah..tak apalaa akan ku cari sampai jumpa nanti. Sekali lagi thanks Puan Sub!

2 comments:

ina's said...

luper nak bgtau..kalu ko tukar layout segala yg ko tepek tu akan ilang. Klau aku, copy paste segala menda kat tmpt lain then biler dah ader layout baru copy paste balik menda tu.xde la nnt ko nak cari menda tu semua.sekian kelas kita arini..

beloved said...

OWHK...PATUT PUN JADI CENGITU SMLAM, PUAS LA NAK MENAIP BALIK ADD BLOG KENGKAWAN...TAPI NAK COPY PASTEKAN KEMANA DULU SUB?