Tuesday, November 18, 2008

Bye bye honey I'll miss u

Selamat pagi....jam baru kul 8.26 minit pagi...aku sampai awal arini pasal jalan tak jem. Jalan tak jem pasal sekarang cuti sekolah. Apa kena mengena jalan jem dan sekolah pun aku tak tau...lagi satu fenomena,...bila hari Jumaat jer waktu petang jem nya akan jadi luar biasa..Betul tak?

En.Middy pagi-pagi lagi dah gerak g Aloq Staq...ada program gerak usahawan katanya...sepatutnya pukul 5.30 pagi bertolak, tapi aku yang termatikan alarm ( hehehe...bab sambung tidur ni memang best. Rasa seminit tapi dah setengah jam...nasib baik tak kena marah) so, pukul 5.30 pagi la baru bangunnya...lepas subuh, baru gerak...( Bye honey! Take care...I'll miss u..)

So malam ni aku dan anak-anak jer la kat rumah...

En.Middy pergi aloq staq pakai Airtrek aku ( hahaha..statement) so aku gi kerja hari ni naik lori en.middy la...wanita yang ayu lagi anggun berbaju kurung dan bertudung ini naik lori g kerja da...

( anak dara aku yang tolong snap gambar )

Ok sekian saja update untuk pagi ini. aku nak gi DePalma, sambung kursus semalam. Bye.



No comments: