Tuesday, November 11, 2008

Macam orang angau


Gilerr tul lah...aku dari pagi tadi geram jew nak berblog...tapi tak ada cerita. Kejap2 bukak blog..merayap gi tengok blog orang...kerja bukan main banyak lagi, tapi tetap jugak curi2 klik tgk blog....hampeh tul laaa...dah macam orang bercinta la pulak...kejap2 nak tengok, kejap2 nak tengok...biarpun 2, 3 kali bukak benda yang sama...kan ker macam orang angau tu....

Tapi yang bagusnya...aku motivate diri aku untuk buat kerja dan siapkan kerja aku cepat-cepat supaya aku boleh menghias blog aku dan merayap tengok blog korang... wakakakaka....Bagus tak aku?

7 comments:

ina's said...

ko mmg bagus

myazara said...

Amboi dah pandai berblog...nak jugak.

ietams said...

angau betul ehh, dah jangkit ker..

beloved said...

to : Sub_ko la yang ngajor nyer punn...

to : myazara_hai!!!slamat datang ke dunia yang menyeronokkan ini..

to: zulie_tul lah, betul2 macam orang tengah bercinta...sampai pasang niat nak kumpul duit beli lappy lah..

ina's said...

idut..kita seropa.berangan nak beli lappy.nice blog bebeh. I like

beloved said...

TQ SUB...tapi aku memang nak bgtau ko, aku memang dah gilo!

MalayConfinementLady said...

salam ziarah,
dh kene sawan blog nie..
heheh.