Wednesday, November 5, 2008

Nasi Goreng


Dari semalam aku dok tengok nasi yang dalam periuk tu. Aku masak nasi tu hari Ahad lepas...banyak la pulak..nak dibuang sayang..nasi ni elok lagi. Tapi aku kan ker dah pasang niat tak nak makan nasi untuk dua minggu ni...


Pikior punya pikior, pukul 7 pagi tadi, dah siap2 pakai baju kerja aku pun mula potong bawang. Arghh...buat jew la nasi goreng. Petang kang confirm basi. Membazir jer kalau terbuang macam tu.



Wakakakaka....punah!punah!...macamana nak diet nih?

Tak apalaa...hari ni aku dah langgar pantang sendiri la pulak. Dari terbuang, baik aku makan. Dah tentu itu rezeki hari ini, besok nya rezeki belum tentu lagi...

Akhirnya bawak bekal nasi goreng aku g kerja hari ni. Yang selebihnya en.middy dan hany boleh buat sarapan sebelum en.middy g kerja dan hantar hany ke nursery.


Burrrpp...Syukur Alhamdulillah...

No comments: