Thursday, November 6, 2008

Tension Gilerr...



Aku tak tau la nak cakap apa...hari ni aku keluar rumah, cun-cun kul 7.30 pagi. Biasanya aku akan sampai Ampang dalam kul 8.15 cam tu. 8.15 tu aku kira dah siap jem la tu...

Punyalah hampeh, tak terjangkau dek akal, disebabkan hujan yang tak begitu lebat awal pagi tadi boleh menyebabkan aku terkena jemm 1 jam 45 minit di MRR2 tadi. Ini semua gara-gara jalan yang dari 3 lane jadi 2 lane di fly over pandan indah...bengang tullah..

Lebih suspen lagi sehingga membuatkan aku berpeluh-peluh dalam kereta bila minyak aku nak habis...tuhan jew la yang tau...perjalanan masih jauh..janganla sampai aku pulak yang jadi penyebab jem dah la...

Alhamdulillah, lepas jew dari fly over pandan indah, minyak aku menyala...nasib baikkk dah lepas jemm. Tapi bila aku nak isi minyak kat Shell tadi, tinggal minyak V-Power jew yang ada. Minyak yang biasa dah habis. Boleh!! cengitu??? Petang nanti jew la isi....

Hari ni aku sampai ofis kul 9.15 pagi. Punch card merah sudey tentu..Tapi yang nasib baiknya...bos aku pun lambat juga..wakakaka..


Pemandangan dari cermin pandang belakang aku...punyala panjang ekornya..

Minyak yang nak habis ni...menyebabkan aku tutup aircond dan free gear selalu..suspen gilerr..

Pemandangan dari atas bukit yang indah tapi betul-betul menyakitkan hati..

Perjalanan masih jauh...

1 comment:

ietams said...

memang! sebab ujan je.. trus menjalar keter bersusun