Tuesday, November 4, 2008

Cerita hari ini



Benda paling aku benci kalau berlaku semasa aku kat ofis...server error. Lumpuh semua aktiviti rasanya..nasib baik sekejap jer..

Hari ni pergi bayar kereta n rumah. Depan bank biasanya ada orang mintak derma, kadang-kadang malas nak layan. Entah betul entah tidak derma tu disalurkan ke orang yang layak terima.

Tapi hari ni aku menderma juga pasal dia ada something usaha yang ditunjukkan. Tidak hulur tangan kosong. Aku beli gelang untuk hana n hany sambil menderma. Kan ker cara itu lebih baik?

Colourful...tapi untuk hana n hany kena beli sama, lain-lain kang bergaduh pulak.


Menu hari ini...aku pasang niat tak makan nasi untuk dua minggu ni..nak tengok keberkesanannya...kalau berbaloi aku teruskan, kalau sama jerrr....buat apa seksa diri...menyahut cabaran en.middy 60 kg penutup 2008. Aku ada dua bulan jew lagi ni...seksanya rasa.

No comments: