Tuesday, December 2, 2008

Tugasan

Hai kengkawan...

Aku tengah banyak kerja ni...tapi aku tetap gatal nak update blog...

Pagi-pagi jer sampai ofis, belum duduk lagi tapi baru jer switch on computer , bos aku dah tanya..

"Syida u pernah pergi miting jawatankuasa tanah runtuh kan?"

Alamak!...cepat-cepat aku jawab tak pernah....( bos aku ni baru je pindah ke sini...baru naik pangkat J48) saja jer jawab tak pernah...padahal aku pernah g miting tu...kang aku jawab pernah...aku la yang kena pergi nanti tu..

"Tapi, report u yang buat kan?"

"Ah ah!...saya cari data jer lah bos..."(hehee...klentong lagi tu...)

"Ok la...u buat apa yang patut, petang ni kul 2 saya nak g miting ni...at least adalah benda yang saya nak cakapkan..."

Padan muka aku... dah namanya dia bos...mana boleh aku nak lari...

So, untuk pengetahuan kau orang mata aku tengah berpinar dok tengok data hujan ni....busan gilerr...tu yang cuci mata jap tengok blog...

Aku tengah buat report untuk kejadian tanah runtuh yang berlaku di Ulu Yam Perdana baru-baru ni..yang mana kejadian tu telah mengorbankan dua nyawa ( adik beradik )...

Apa yang aku buat sekarang ni hanyalah part hidrologi yang merupakan 1 dari beberapa part mengenai kejadian.

Oklah! doakan aku kuat semangat meneruskan tugasan ini. Pukul 1 data mesti dah siap dan nak kena brief pulak kat bos...kesian jugak kat dia, dia belum biasa hal-hal hidrologi ni...

Chayo! chayo!

2 comments:

...becky... said...

wah...
sibuk ke... hmmm, baru pagi td terfikir pasal JKTR tu... tengok kat paper pasal kejadian tu, dah agak dah mesti ada mtg...
ok, good luck...

beloved said...

hehe..bos yang pergi meting tu..tapi kalau dia ajak juga nanti, terpaksa lah ikut juga..