Tuesday, December 30, 2008

Popia dan cerita hantu...

Cuti Christmas hari tu duduk rumah ajer...padahal aku amik cuti jumaat ni..en middy sibuk sikit pasal kena siapkan tender.Jumaat ni tender dah tutup.So, layan anak-anak jer lah..

Petang time anak-anak aku tidur, teringin pulak nak buat kudapan. So inilah yang terhasil petang itu. POPIA..


Inti popia.

Tak sangka pulak boleh dapat banyak cenggini..

Boleh la pulangkan pinggan kak ina. Haritu member bagi nasi ayam.



PUAKA NIYANG RAPIK

So, malamnya pulak, tengok cerita hantu. Cerita hantu ni setiap hari Khamis. Kalau aku sorang-sorang tak ada lah aku nak tengok. Tapi anak-anak aku suka naw nengoknya...tapi macam-macam aksilah,..


Kakak ok lagi ni...siap tupang dagu lagi..


Anak bujang aju macam biasa merayap cari kerja..hany pulak tengah habiskan susu.


Siap tutup mulut...bila dengar sound effect dan bersedia tunggu hantunya keluar..

Hana dan hany sedang suspen..

Hah! Antooo..

Dah lega la tu..

Sempat pulak korek bijih..

Time iklan lepak dulu...kacau haddy yang dah nak tidur tu..

Iklan dah habis sambung tengok balik..

No comments: