Tuesday, December 30, 2008

Birthday Party..

Hari apa tah dapat jemputan birhday party anak kawan sekolah aku ..bila dapat jer sms tu aku terus tanya en.middy kot2 dia boleh pergi. Seperti biasa, jawapan "kalau sempat, kita pergilah" harus aku terima dari en.middy dulu.Yer lah, kang dia kata Ok! sampai masa tak ok, aku jugak yang frustnya...lagi satu yang nak g sangat tu bukan apa..aku nak jumpa si Sub tu hah!Dah setahun tak jumpa. Last jumpa masa reunion kat PD hari tu..


Si Sub yang melayan Haddy..


Entah bilalah dapat berkumpul lagi cam ni yer sub?


Kalau perasan si Haddy menangis time ni...nak tau kenapa?

Dia nak makan agar-agar laici yang gee buat...bila aku sumbat dia diamlah.


To PAPA,

Thanks a lot yang, sebab sudi bawak mama g rumah kawan mama...ingatkan tak jadi pergi..

No comments: