Wednesday, December 10, 2008

HAPPY BELATED BIRTHDAY PAPA


Dalam leka-leka mencari data hujan, aku tetiba boleh terfikir pulak nak buat suprise untuk en.middy. Ahad 7 Disember yang lepas, birthday dia, tapi kami tak sambut sebab balik kampung.


Aku ingat balik kerja kang, nak singgah sekejap kat UO beli kek. Pastu nak beli bahan buat speggethi. Kebetulan malam ni papa nak jumpa ngah. So, boleh suruh ngah ajak kak ngah dtg makan sekali.

Tapi punyalah leka dok membelek data, sekali tengok jam dah pukul 7 daaa...
kemas2, lari ke tingkat atas untuk punch card, dari terus drive ke UO.

Masa sampai pandan indah,call en.middy tanya dia kat mana...rupa-rupanya dia kat Equine jer, so aku suruh dia ambik anak dulu,mayb aku lambat sikit. Tanya dia, jadi ker nak jumpa ngah? Katanya jadi, tapi kat kedai kopi jer pasal kak ngah kerja tak tau balik kul berapa.

So, plan aku bertukar ke Plan B.

Tak jadi buat speggethi, aku terus jer drive ke Giant Kinrara. Apalagi? KFC lah!

Sampai jer rumah, aku terus mandi dan siap2...

Dan Happy nya tengok en.middy dan anak-anak happy, walaupun apa yang aku buat ini tidak lah sepesel sangat pun...tapi cukup untuk dikenang.


So, papa...happy belated birthday to you..
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..dan semoga bertambahnya umur, maka bertmbah jualah kematangan dalam membuat sebarang pertimbangan..

Maaf, mama tak tau nak bagi apa tuk papa..cuma ini yang mampu disediakan..





3 comments:

MalayConfinementLady said...

hepi besdey utk en middy,
moga panjang umur & bertambah iman & takwa.

ietams said...

hepi besday tu en Middy ko dut..

beloved said...

terima kasih..