Friday, December 19, 2008

Kisah 1 : Balik kampung jumpa anak

29 Nov 2008

Ingat tak n3 aku cerita pasal nasi beriani gam..ni sambungannya..
Lepas makan, trus balik Seremban. Tak sabar nak jumpa anak2...

Bujang aku sorang ni...keletahnya tu yang buat aku teringat2..

Rindunyerr.....ngan papa dia..

Hanny tunggu turn nak pelok papa kesayangannya...

Anak dara aku yang nakal tapi manja ni....berapa minitlah, getah dan cekak rambut tu boleh tahan atas kepala dia..

Bersiap2 nak g Tangkak..bermalam dulu kat rumah abang long..besok nak ke Pontian..ada kenduri kawin.

Kakak seperti biasa cakap jer nak ambik gambar, terus boleh senyum..

Tempat aku yang sudah diambil alih oleh dua beradik ini...

So downgrade lah aku...makanya duduk di belakang...

Ni pulak gambar masa nak g Pontian besoknya...kalau nak tau, semuanya sedondon...warna hijau...tapi lupa lah pulak nak ambik gambar..


Hanny lum sampai rumah pengantin, dah tido dulu....

Alhamdulillah...Budak baik, haddy tak banyak ragam...jalan jejauh ni risau juga,kalau asyik melalak...

Dah penat duduk dalam bakul, meniarap la pulak....

So itu jer gambar yang ada...gambar pengantin tak dapat nak ambik pasal camera tinggal dalam kereta...nak ambik malas. Parking jauh...

Selesai makan, kami pun mintak diri dulu...

No comments: