Wednesday, December 3, 2008

Setelah sekian lama..


Ok ker tajuk tu...




Semalam balik dari nursery, terus bawak budak-budak pergi playland..bukan main seronok lagi diaorang..



Haddy pun exited jer tengok kakak2nya main..agaknya dalam hati dia cakap " siaplah, aku dah pandai jalan besok..."




Tapi kesian juga, anak-anak dapat main dalam setengah jam jerr, pasal dah maghrib dan dah nak hujan..( yerlah...aku sampai rumah pun dah kul 6.30 )...kalau ikut budak-budak tu..mesti tak nak balik lagi..hany seperti biasa akan berdiri tegak tak mau jalan, kalau aku tinggalkan dia kat situ sorang-sorang pun dia tak ada hal...sebenarnya dia tau, mama dia lagi takut tinggalkan anak sorang-sorang kat situ..






Dulu masa hana dan hany jerr..tiap-tiap petang g playland..sampaikan aku dah sarat tunggu hari pun masih lagi bawak-bawak budak tu g main tapi sejak haddy ada, sebulan sekali pun belum tentu dapat bawak hana n hany gi playland...

Maklumlah aku sorang-sorang mana boleh nak nak bawak tiga orang sekaligus..haddy pun masih berdukung...



Main-main kat playland, budak-budak ni mesti kita nak tengok2 juga, diaorang mana tau bahaya lagi. Main jerr tau..



So, setelah sekian lama dan kebetulan semalam papanya sampai rumah awal, dapat lah bawak anak-anak g main.




No comments: