Friday, January 9, 2009

x-bos

Jumaat lepas x-engginer aku dari JB datang. Rindu juga dekat dia pasal dah lama tak jumpa. Hari Jumaat kan rehat dah tentulah lama. So apa lagi? Merayaplah....

Pergi Tesco Ampang...Makan dan makan..

Lupalah nama restoran ni...nanti kalau dah ingat aku tuliskan..memang sodap bai..

My x-bos..miss becky

Anyway, thanks becky sebab blanja makan. Lagi satu, you kata i serius jerr dan tak banyak cakap yer?....jangan ambik hati yerr...agaknya sebab i memang dah tak banyak cakap kot...dulu you ada boleh borak-borak. Sejak u tak ada i asyik mengadap PC dan bercakap dalam hati ajer ( blogging) sebab tu la i dah tak ada banyak cerita nak kelentong kat u..itu ajer..jangan ambik hati ok! I senang you dapat datang KL dan kita dapat jalan-jalan macam dulu. Walaupun skejap..


Lepas makan kami pun melihat-lihat persekitaran..dan akhirnya masuklah kami kedalam kedai yang very the POPULAR..


Ayat-ayat cinta : Dah tengok movienya tapi tak berapa nak faham sebab tak beri perhatian..so try lah baca bukunya pulak. Manalah tau banyak part-part yang baik boleh digunapakai..

Tak lupa bli buku untuk aku cerita kat anak-anak. Nasib baik beli satu ajer..jenuh dah aku ngulang baca. Kalau ada 2,3 lagi, tak tau la aku nak cakap. Kalau CD bleh juga ulang tayang..ni mulut orang, berbuih jugalah dibuatnya..

Leebih puas baca dari buku...

Madu Propolis RM38 untuk 1/2 kg..Yang ini untuk kami sekeluarga...aku pun tak taulah mahal ker murah..dah niat nak membeli, beli ajerlah..mudah-mudahan...elok..

No comments: