Wednesday, January 7, 2009

Hati yang terusik



Pepagi sampai office memang satu perkara wajib yang mesti dibuat adalah buka blog..tengok blog kengkawan. Dan pagi ni si sub berjaya membuatkan hati ini sedih...so tak nak kengkawan ofis salah sangka..aku tak nak habiskan pembacaan blog memorizulaikha yang sedih amat itu..Nanti dengan mata dan hidung merah yang berair tu, orang ingat aku ada masalah pulak.

Aku bila bab budak-budak kecik ni...memang tak boleh tahan perasaan. Kekadang sampai rasa nak tercekik tahan tangis...adakah kerana sensitifnya naluri keibuan, naluri kewanitaan, naluri keinsanan atau naluri kemanusiaan? Aku rasa semuanya...

2 comments:

ina's said...

aku semalam nangis kat opis.tapi kengkawan perasan yg aku nangis

ietams said...

huhuhu, seb baik gua menten.. genang mata jer