Wednesday, January 21, 2009

Pertemuan yang indah..

Salam semua.. hehehe nampaknya aku dah tertinggal keretapi ni...

Aku tau ada yang tertunggu-tunggu n3 ni. maaflah kengkawan, ada bz sikit 2, 3 hari ni...tadi sub pun dah bagi hint, mana n3 reU tu...so, kerja yang membizikan aku tu dah pun selesai, makanya aku yang tak akan hampakan kengkawan, nak tampal juga gambar yang dirakamkan dari lensa FE280 Olympus aku tu.


Gambar reramai. Tak boleh nak gediks pasai anak aku dah besau...sat lagi anak2 aku ingat aku nak buang tebiat la pulak...ngeh ngeh ngeh. Apa-apa pun, perhatikan gambar itu betul-betul. Perhatikan betul2. Yang paling besar dalam gambar tu, of couse lah aku..itu sejak azali...yang macam nak dara dah tentulah si Munirah ( walaupun dah tak ada dara..kehkehkeh!!jangan marah muni...) yang lain tu nampak macam comel-comel lagi...tapi hakikatnya.....perhatikan lengan-lengan anda....wakakakakaka...

Tak per, aku tau kau semua dah mula angkat berat sejak dah kawen ni...normal lah kan? Harap-harap tak ketul2 dah lah..confirm cik abang korang jeles nanti. Jangan marah key! Gurau2 jerk...


Gambar ni pun best jugak...rasa-rasanya cam rela terpaksa jer kan? Semuanya nak jaga hati bini...Siapa tak sayang bini oii....tapi ok lah...semuanya sporting. Kalau tak, mesti tak sampai kat titiwangasa ni..

Tak banyak snap gambar...layan jer lah gambar yang telah disensasikan ini...





Budak yang ngeh ngeh...banyak tul nama dia nih...nak pakai yang mana satu ek?

-NARIN-

wakakaka...kau tak lupa kan sub?




Hot ka zulie?...memang tengah hot pun...berpoloh-poloh time tu kan? Tapi senyuman tu coooolllllllll.......


Banyak na camera..tak tau nak pandang yang mana. Janji cun. Aku maleh tul ambik gambar ngan budak saiz-saiz ayam serama ni la...Teserlah kegiant nan aku. Hah! Inilah Maya. Cik Maya kecit...ermm dimana maya besar yer? Sudah kawen kah dia?


Puan Munirah...cik puan yang lemah lembut...selamat pengantin baru. Kawen juga kau yer dengan mamat kain pelekat tu..aku rasa aku ada simpan lagi gambar tu...Lagi satu...aku rasa macam ada yang kurang lah bila tengok muni ni...agak-agaknya apa yer?

Mok cik Fauziah..sarat benor dah nampaknya...aku bukan bulih tengok orang mengandung nih! Rasa nak mengandung lagi jerr

Haddy cepat besar yerr...boleh mama carikan kawan baru untuk haddy...

Oklah...tu jer gambar yang cantik untuk dipublish..rasanya tak ada gambar dengan fara dan zila...rasanya macam ada ambik, dekat camera orang lain kot. Tak perlah..apa2 pun, enjoy sesangat dengan korang. Lain kali boleh buat gethering lagi. Mungkin dengan perancangan yang lebih baik supaya lebih fun dan dapat tinggalkan kenangan yang lebih indah untuk kita semua.

Salam sayang untuk semua...kalau ada yang terasa hati dek kerana mulut dan perkataan dalam blog ni..minta maap yer..dan terimalah ros yang cantik itu. Tanam sendiri depan rumah...jangan tak percaya..kih kih kih..

1 comment:

ina's said...

narin??? oh...kenangan tu