Friday, August 8, 2008

My first time..


Assalamualaikum..dan selamat sejahtera..
Hari ini hari keramat kot, tengoklah tarikhnya yang unik tu. 08.08.08. So aku nak ambil peluang ni untuk do something supaya aku boleh ingat tarikh ni sampai bila-bila. Menyahut ajakan kawan sekolah untuk create blog aku rasa satu cadangan yang bagus. Thanks Sub.
Sebenarnya lepas tengok blog2 kawan2, rasa macam best jer...ialah kan, zaman sekarang ni orang dah malas nak berdiary2. Tapi mungkin untuk sesetengah keadaan diary tu perlu juga. Maklumlah, setiap orang mesti ada rahsia peribadi sendiri. In Private.

Tapi, apa-apa pun, aku dah mula suka dengan aktiviti ini.

Biar aku perkenalkan sorang-sorang yang dekat dengan aku..




Inilah aku..atau lebih dikenali anak-anak sebagai Mama




Ha..inilah my husband..En.Hamiddy atau lebih dikenali sebagai papa oleh anak-anak dan sayang oleh mama. Gambar ni nampak papa hencemm pulak. ( Tapi gambar ni jer lah kot?)Hahaha..pa, jagan marah arr..marah-marah, titun luar.




Ni pulak my puteriies..yang baju pink tu, nama dia Hana. She my eldest daughter, umurnyer 3 tahun lebih dan yang pakai baju oren tu, my second puteriies nama dia Hany. This September umurnya 2 tahun.

Macam best jerrkan..sejuk2 makan biskut cecah air. Kongsi lagi...



Ok, yang last but not least, this is my putera. Haddy namanya...baru jer melihat dunia pada 20Mei 2008 hari tu. Kiranya 20.8.08 ni baru 3 bulan umurnya...masa buat catatan ni, dia tengah demam. Kesian pulak tgk baby demam...nasib baik tak banyak ragam sangat. Agak2nyer dia ikut muka sapa ek???

3 comments:

ina's said...

congrat's idut sbb dpt siapkan blog nih cantik layout nyer

ietams said...

haddy copy papanye...

welkam...welkammm

min minna said...

idut..ko ker...wahhhhh finale...