Wednesday, August 20, 2008

Kongsi Rasa


Tak tau nak bagi tajuk aper...cuma nak kongsi rasa..

Sebelum pergi kem hari tu, kan aku ada buat suprise utuk hubby aku...dan, hasilnyer...

AKU BERJAYA!!!!!

Tapi aku nak kongsi cerita disebalik kejayaan aku tu, ada 2 hal yang terjadi. Nyaris-nyaris...

Satu

Hubby aku tak pasti dia nak guna kereta yang mana satu. Kejap cakap nak pakai kereta ni, kejap cakap nak pakai kereta lagi satu. Aku takut jer, besok aku letak elok2 kat kereta ni, kang dia nak pakai kereta yang satu lagi.

Dua

Lepas balik dari S'ban hantar anak, aku sibuk packing barang nak bawak pergi kem. Yang dia pulak dah naik bilik. Aku bukan apa, aku takut giler kalau-kalau dia bukak komputer. Sebab rancangan aku tu aku dah tulis dalam blog nih. Perrh... suspen gilerr...aku cakap kalau dia bukak blog nih, confirm tak akan ada suprisenyer besok. Makan jer la coklat tu malam ni juga.

Tapi nasib menyebelahi aku....aku berjaya buat dia tersenyum. Dan yang paling best bila dia kata 'geram sangat kat mama...lepas bagi bunga mama hilang lima hari' dan nampak sangat dia excited sebab first time dapat bunga.

Aku lagilah excited....kiranya misi aku tu berjaya.

So Disember ni birthday dia pulak. Suprise apa la pulak aku nak buat lagi????

No comments: