Thursday, August 21, 2008

Hadiah Hari Jadi


Hari ini usia aku 28 tahun 6 hari...apa yang bestnyer hari ni?

Haaa....yang bestnyer, aku baru dapat hadiah dari en.middy aku..Perfume jenama apa, tak sempat nak tengok tapi yang pastinyer harumannya aku suka.

Aku tak adalah pulak bayangkan yang en.middy aku nak bagi present, sebab hari tu aku dah dapat present perfume jugak masa dia balik dari Jakarta haritu...lagipun, dah enam hari berlalu..

Suprise lah jugak...tapi tak berapa nak exitedlaaa, sebab semalam aku panas hati dengan en.middy aku yang balik lambat. Aku rasa panas semalam tak sejuk lagi kotttt? Sebab tulah tak berapa nak exited.

Cantik tak???

Bukannya tak biasa dia balik lambat...Apa yang buat aku marah sangat pun aku tak tahu, sampaikan aku tak boleh nak senyum lagi....seolah-olah present tu tak boleh nak pujuk marah ini..

Apa-apa pun, aku hargai dan terharu sebenarnya dengan apa yang dia buat...tak sangka dia ada usaha juga nak buat aku tersenyummm...thanks papa..

Aku harap sebelum petang ni, aku dah coolllll...taknak lah balik masam-masam muka. Lagi pun aku sendiri tak tau apa yang buat aku marah sangat nih. Ngade-ngade jer lebeh..


1 comment:

FaizFarwizah said...

epi belated besday..wahh ppium lg.. mangi la tiap2 hari...