Wednesday, February 25, 2009

Jom mengarut!

Kita cerita yang ringan-ringan dulu...kasi warmup ..tapi yang sebenaunya kalau korang nak tau, aku baru jerr bangun tidur. Kalaulah teknisen aku si Aishah dok kejut aku, untuk menanyakan tarikh aku mula bertugas aritu, aku rasa pinggang aku akan melengkung kebelakang, eh! ke dalam..ermm..aku pung tak tau nak cakap melengkung arah mana.. itu semua adalah kerana aku tidur di atas kerusi yang tak berapa nak best, walaupun bentuknya lawa, selama 2 jam tanpa sedar kan diri yang memang tak sedar diri ini, cukup lama sebenarnya dan cukup lena dengan lebih tepat lagi.

Nasib baik bila test jalan, punggung dan pinggang masih dikedudukan asal dan tidak menonggek seperti ziana zain...alhamdulillah..So, tidaklah en.middy terkejut balik dari segamat nanti pabila melihat isteri kesayangannya ini tetiba menonggek la pulak! baru... ditinggalkan semalam. Oh! akan adakah timbul sebarang fitnah jika melihat keadaan aku seperti itu?

Eh! apa aku mengarut ni?. Tak paham. Mamai seh! Gua baru bangun tidokan? I'm sorry..sila ikut gaya amir RLM3 sambil genggam kedua tangan dan rendahkan sedikit badan ketika mengatakann i'm sorry...Mengarut lagi..Hei! Pergi toilet basuh muka daaa..Wakakakaka...

Idut dalam kesengalan yang teramat sangat..atau adakah Idut memang begini?

No comments: