Thursday, February 26, 2009

Cermin mata II

Kalau korang ingat, n3 aku yang dulu..ada aku ceritakan pasal hajat hati nak menggantikan cermin mata aku yang antik tu kepada cermin mata yang baru..dan aku rasa korang perasan bahawa aku sudah pun mendapat apa yang aku hajat-hajatkan itu...Alhamdulillah.

Sajer jer letak atas manual tu...nak tunjuk kat korang bahawa aku sedang menjalankan tugas-tugas yang seangkatan dengannya...pening seh! Kena bukak kitab selalu...

So, sekarang tak yah lah nak sibuk-sibuk dok basuh contact lense lagi. Dah tau pemalas ada hati nak pakai contact lense..


Ada yang kata ok, ada yang kata tak ok...apa-apa pun, aku dah pun membelinya dan selesa dengannya..makanya inilah kawan baik aku yang baru yang akan sentiasa mendampingi aku..tanpanya hidup aku didalam kebluran..eh! betul ker perkataan tu...tukar lah..'tanpanya hidup aku didalam kekaburan....'

Note: Beli guna duit sendiri....en.middy buat tak tau jerr...Tak perlah, tunggu en.middy jadi kontraktor class A dulu lah...so jangan bajet gua hidup mewah ok! ...ahakks..

No comments: