Thursday, March 5, 2009

Servis Trek Udara ( Airtrek )

Kereta aku dah sampai masanya untuk diservis...itupun rasanya dah lebih kilometer terover dari sepatutnya aku kena gi servis. Sempat lagi pi bawak g melaka nu...gamble jerrr...kalaulah tetiba mati tengah jalan, haru dibuatnya dengan tiga orang askar dalam kereta tu...

Servis kat putrajaya jerr...minyak hitam rm97, oil filter rm10.80, upah rm35.00 .Nak beli minyak hitam pun sibuk tanya en.middy dua tiga kali. Mahal ker murah ker upah workmanship tu aku mana tau. Yang aku tau, dah siap mesti kena bayar...kalau sebelum diaorang servis kereta aku, diaorang dah bagitau aku harganya, aku confirm ok ajerr..,

Tapi biasanya bila balik beri laporan kat en.middy...mesti dia jawab cenggini "MAHALNYA!!!"
Hah! tang tu yang aku maleh kalau nak kuar duit sendiri....sebab kalau aku yang gi beli mesti mahal...
Len kali en.middy lah tolong hantar kereta tu gi servis yerr!!!

No comments: