Thursday, March 12, 2009

Lagi Tag yang harus dijawab

Tag kedua dari zulie...ok zulie, langsai hutang gue..


5 things found in my bag:



1. Wallet
2. Handphone
3. Make up
( compact powder, lipstick dan bio oil )
4. Hard disk, pen drive dan kamera
( kamera tak blh interframe. Nanti siapa yang ambik gambar? )
5. Kunci kereta

5 things found in my wallet



1. Lesen memandu yang disebelahnya ada gambar en.middy.
2. Sepatutnya ada Ic..( tapi hari ni, IC aku tertinggal dalam kereta) So, aku senaraikan kad kunig tu. Kad temujanjanji hospital.
3. Member cards
4. ATM dan Credit cards
5. Duit kertas dan syiling

5 favourite things in my room

Hahhaa..yang ni sorry, tak leh nak ambik gambar. Pribet ples...tapi dalam bilik aku ada
1. 2 tilam bujang dan 1 tilam queen tanpa katil
2. Cadar yg cantik
3. Bantal dan selimut yang banyak
4. Almari solek yang aku tak pernah guna
5. Laptop, untuk aktivit riadah kami sebelum titun...dan, menjadi ubat tido kami kalau tak boleh nak titun...

5 things I've always wanted to do

1. Nak cari jalan macam mana boleh hasilkan duit dengan banyak dan mudah

Bila duit dah banyak baru boleh buat apa yang kita nak buat.

2. Nak cantikkan rumah. Make it perfect. Kalaulah aku ada duit dalam 50k, aku upah ID tuk hias rumah aku. Sebab aku tak pandai hias rumah.
3. Nak hias diri juga, untuk suami tercinta.
4. Nak round satu Malaysia dengan en.middy. Berdua. Buat aktiviti yang mencabar.
5. Nak jahit sehelai baju kurung untuk diri sendiri.

5 things I'm currently into

1. Tengah nak kuruskan badan balik. Kalau boleh, sebelum puasa berat mesti kurang dari 70 kg.
2. Tengah ajar hati sukakan tempat baru ini.
3. Belajar banyak-banyak bersabar dengan anak. Tak mau garang sangat dengan anak.
4. Sekarang ni suka cari resepi yang sedap-sedap untuk dicuba.
5. Of cos aku sedang bekerja.

1 comment:

ietams said...

bagus mama!,
keep it up..