Friday, March 6, 2009

cuti

Hari ni aku cuti, ada appointment kat klinik. Ramai yang tanya, aku g klinik pasal pregnat lagi ker? Eh!! tak lah...tapi kalau saya tak gi klinik ni, boleh jadi saya akan pregnat nanti...so, pepaham sendirilah yerr...

memula rancang nak bawak hana jew...tapi tak sampai hatilah pulak nengok hany...last-last bawak jew dedua tu. Tapi bila bawak dua-dua...macam nilah jadinya..


angkat, jangan tak angkat..

terbalik2 kerusi di buatnya...

Tapi akhirnya aku juga yang panas hati kat klinik nih! dekat sejam aku tertonggok menunggu...baru dia nak bagitau yang diaorang dah kehabisan stok ubat. Panas hati betul lah!





Settle semua urusan kat bank-bank di Bandar Baru Ampang...balik singgah kat Giant Kinrara...bagi can kat anak-anak have fun..seronok betul diaorang..


No comments: