Thursday, April 2, 2009

Rahsia dulu...

Entri yang lepas aku ada bagitau nak gi bercuti hujung bulan ni.( Insyallah). Ada yang hantar sms dok tanya aku nak gi mana..( hai Nor, sorry lupa nak reply sms..) Dalam komen pun ada yang buat andaian. Aku nak pergi mana ek?

Kalau dah buat pasport antarabangsa tu...confirm aku tak pergi naik kereta kan? Kalau nak gi sarawak atau sabah tak ada pasport pun boleh kan? Hahaha...biarlah rahsia dulu...

Cumanya...

This April adalah bulan ulangtahun perkahwinan kami dan secara tak dirancang penerbangan kami masih dalam bulan April walaupun dah hujung-hujung. Kerana itu, aku anggap ni hadiah sempena ulangtahun perkahwinan kami yang ke 5.

Terima kasih banyak-banyak kat papa...sebab sanggup keluar duit untuk projek jalan-jalan ini..mudah-mudahan percutian ini nanti semakin mengeratkan perhubungan kita dan kasih sayang antara kita semakin subur dan mekar di hati...biarlah ianya menjadi salah sebuah kenangan cinta terindah buat kita.

Mama dengar-dengar, time kita pergi nanti musim bunga!.. ( nak kena check internet ni...)

3 comments:

hnyhar said...

haaa..ni mesti nak dtg area UK ni..well3, skrg ni mmg musim bunga. daffodil dah ada..tulip belum lg..cuaca pun dah makin xsejuk daa..tp still keena pakai jaket nipis.

"be my guest"...[tp i nak balik daa..]

MalayConfinementLady said...

kalo pegi china, jgn lupa borong byk2...

kalo pegi jepun,
bleh cakap arigato...

kalo dtg UK,
jemput dtg rumah...

sbnrnya, x dpt agak jgk uols nk gi mana...anyway, enjoy ur hols!

beloved said...

thanks kak nani dan miim....nanti kita bagitau nak gi mana ye...excited giler ni...maklumlah rama-rama nak keluar kepompong...