Saturday, April 25, 2009

24 . 04. 2004

Semalam, ulang tahun perkhawinan aku yang ke 5. Sekejap ajer rasanya...macam baru semalam jer bersanding..masih boleh diingat setiap detik yang berlaku di hari yang bersejarah itu...

Alhamdulillah, Tuhan masih memberikan aku kebahagiaan bersama-sama insan yang aku cinta dan sayangi.

Syukur kepada Tuhan kerana memberikan kami rezeki yang tidak ternilai iaitu anak-anak yang comel . Mudah-mudahan, anak-anak ini menjadi anak-anak yang soleh dan solehah ..


KENANGAN TERINDAH

Sayang..

Semoga ikatan pernikahan ini berkekalan hingga ke akhir hayat...

Semoga kita terus menyemai rasa cinta biarpun usia menginjak masa..

Semoga ketenangan dan bahagia terus bersama kita hingga ke akhirnya..

Mama sayang papa...dan terima kasih kerana menyayangi mama...

6 comments:

ietams said...

24th hari pay day aku..hehehe
hepi eniverseri,
jgn emo-emo yerr..

hnyhar said...

happy 5th anniversary!!!
cunnye gmbr kawin tu..

Tukang cerita said...

Hepi anniversary....

semoga bahagia selalu...

:)

ina's said...

hepi enibesari idut n en.midy...moga bahagia selalu dan dirahmati

min minna said...

walu lewat tetap nak wish..

hepi enebeseri 2 u
hepi enebeseri 2 u
hepi enebeseri 2 u
hepi enebeseri 2 u

moga kekal ke akhir hayat. bahgia selamanya.

senang ingt enebeseri ko sbb sama date ngn beday mia.

beloved said...

THANKS KAWAN-KAWAN,,,SEMOGA TUHAN JUGA MERENCANAKAN YANG SAMA DENGAN APA YANG AKU INGINKAN..