Monday, April 13, 2009

Masa bila aku rasa aku gemok

Sekarang ni suka ambik gambar anak-anak ajer...tengok gambar sendiri pun rasa dah tak lalu...GEMOK sangat rasa dah ni..dagu pun dah macam kuih lapis. Lesung pipit dah tenggelam akibat pipi yang semakin tembam. Macam tepung dah diuli dengan ibu roti gayanya. Bukan main naik lagi.

Kalau tengah mengandung, tak palah juga...confirm kena interframe...tapi tak mengandung badan bertambun ni, ada malu sikit lah!!!

Masa bila aku rasa aku GEMOK?

Aku rasa aku dah gemok bila...

Baju lama-lama yang besar tu dah keluar balik...nasib baik hari tu tak bagi kat orang...la ni baju yang agak baru yang kecik sikit tu, dah kena simpan balik, pasal kainnya dah sangkut kat bontot...kalau bab bajunya pulak sangkut kat lengan...alahai, apalah nasib...

Gemok bila seluar jeans atau slack tersangkut kat peha. Bila paksa sumbat, zip seluar sering terbuka sendiri. Malu sehh...kalau terkantoi...lagi satu, azabnya nak duduk bersila atau bersimpuh bila mana seluar itu ketat.

Memang gemok bila memandang ke bawah, pandangan tersebut terhalang oleh perut yang seksi itu...lagi seksa bila mana perut itu lebih tinggi dari dada...hwahwahwa...sadis betullah...

Sering keletihan...mencangkung sekejap, kaki seolah-olah tak boleh nak diluruskan semula...azab betul bila kena cari profile perunding yang yang ada kat bahagian bawah almari.....

Akhir sekali, bilamana aku dapat rasakan aku memang dah berat. Dan aku juga tidak pernah menyalahkan penimbang digital itu yang tidak akan menipu walau 1 gram sekalipun....

No comments: