Friday, October 31, 2008

HAPPY BIRTHDAY TO YOU SAYANG..

HAPPY BIRTHDAY TO HANY!




Cerita ni dah lama...tapi aku nak juga abadikan kenangan ni dalam blog kesayangan aku ni..


Birthday Hany 23 September, tapi aku sambut 27 hb. Maklumla...kan ker aku kerja. cuti la baru boleh masak2. Meriah lah juga...umur hany dah pun 2 tahun...dan dah 2 kali sambutan hari jadi ni jatuh bulan puasa...so, dua dalam satu la...majlis berbuka puasa dan majlis hari jadi..


Kek ni papa yang beli..merata-rata cari kedai kek, tapi kek yang ada semuanya macam kek nak buat hantaran. At last jumpa jugak kek ni kat Bakery Cottage dekat Putrajaya.

Susah betul nak suruh dia pandang camera...dok pelik tengok api kat lilin tu..

Dah berapa kali snap baru dapat tangkap Hany senyum.....


Tiup lilin...tak padam2. Last2 kakak dia yang padamkan api. Nasib baik tak gaduh.


Papa tolong potongkan kek. First time papa ada gambar dengan anak2 time sambut birtday. Selalunya mama yang interframe..wakakaka..kali ni bagi can kat papa pulak.


Suka betul Hana makan kek tu...tak bangun-bangun dia dari situ. Tengok la rupenya tu..

Kesukaan aku...cuba tgk blueberrynya yang meleleh tu...ermmm sedap tau.

Ni lah ipar ( lelaki ) dan biras ( perempuan ) aku....

Oh! sebelum terlupa thanks kepada yang datang hari tu...thanks juga buat pak ngah dan mak ngah sebab belikan hany teddy bear yang comel...


HAPPY BIRTHDAY HANY!

"Mama doakan semoga anak mama ini dipanjangkan usia, di murahkan rezeki, menjadi anak yang mendengar kata, solehah, hormat orang tua dan semoga hari yang mendatang menjadikan hany lebih baik dalam semua perkara. Amin