Wednesday, October 6, 2010

Cuba bermula sekali lagi...

Menggeletar pulak tangan ni.

Almaklumlah dah lama tak menulis.

Sekarang, bila teragak nak menulis, ala-ala ayat penyata tu, aku g je kat FB. Memang tak puas ar...
Tapi nak wat cam ner...time ada idea, masa yang tak ada. Bila ada masa, idea pulak tah per-per.

Lagi lah pulak sekarang ni, berita tak tengok, baca suratkabar apatah lagi. Harap hari Ahad jerlah membeli sokabarnyer. Itupun, kalau tak g mana2. Kalau g kenduri kawen, haram tak der lah sokabar.


( Kak Ain dan suami )

Cakap pasal kenduri kawen, dua minggu berturut2 sudara terdekat aku melangsungkan perkahwinan. Semoga ikatan pernikahan bagi kedua2 pasangan itu berkekalan dan bahagia hingga ke akhir hayat. Kalau berkekalan tapi tak bahagia pun, tak guna juga kan?

( Kak Yati dan suami )

So, idut doakan semoga kalian ( kak ain dan pasangan, tak lupa juga kak yati dan pasangan ) selamat mengharungi ribut, badai, taufan, kemarau, banjir , dingin beku dan segala jenis bencana alam yang boleh digambarkan dalam satu2 perhubungan dengan tabah dan sabar..sabar..sabar..sabar..sabar ( berapa banyak sabar daa..) tapi memang kena banyak bersabar.


Idut juga masih baru dalam alam ni, masih belajar nak settlekan benda2 yang remeh temeh, dan sentiasa berdoa semoga apa jua dugaan yang diberi, biarlah ianya yang mampu idut dan middy tangani bersama. Mudah-mudahan. Amin.

No comments: